به گزارش روابطعمومی بهزیستی استان تهران؛
در این برنامه که در راستای تکریم اربابرجوع و افزایش دسترسی جامعه هدف به مسئولان برگزار شد، مراجعین توانستند بدون واسطه مسائل و درخواستهای خود را با مسئولان مربوطه مطرح کنند و پاسخهای لازم را دریافت کنند.
در جریان این میز خدمت، پروندهها و درخواستهای مطرحشده از سوی مددجویان مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای پیگیری و حل مشکلات آنان ارائه شد.
برگزاری میزهای خدمت از جمله برنامههای بهزیستی استان تهران برای ایجاد ارتباط مستقیم میان مسئولان و جامعه هدف است تا روند رسیدگی به مطالبات و مشکلات مددجویان با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.












نظر شما